در فروشگاه آنلاین اسمارت شاپ24، اطلاع داریم که گاهی اوقات ممکن است مشتریان نیاز به بازگشت خرید داشته باشند. به همین دلیل است که ما یک خط مشی جامع بازگشت داریم تا اطمینان حاصل کنیم که فرآیند تا حد امکان روان و بدون دردسر است.
بازه زمانی بازگشت:
خط مشی بازگشت ما به مشتریان اجازه می دهد ظرف 7 روز پس از دریافت سفارش خود، بازگشت را آغاز کنند. این به مشتریان زمان کافی میدهد تا محصولاتی را که دریافت کردهاند بررسی کرده و امتحان کنند و تعیین کنند که آیا میخواهند آنها را نگه دارند یا نه.
شرایط محصولات:
برای اینکه یک کالا واجد شرایط بازگشت باشد، باید همان شرایطی باشد که دریافت شده است. این بدان معنی است که محصول باید استفاده نشده، فرسوده، سالم و بدون آسیب و در بسته بندی اصلی خود همراه با لوازم جانبی یا دفترچه راهنما موجود باشد. هر محصولی که این معیارها را نداشته باشد برای مرجوعی پذیرفته نخواهد شد.
هزینه های حمل و نقل و حمل و نقل:
هزینه های حمل و نقل غیرقابل استرداد است. در صورت استرداد، مشتری مسئول پرداخت هزینه ارسال محصول به ما خواهد بود.
محصولات آسیب دیده یا معیوب:
اگر مشتری کالای آسیب دیده یا معیوب را دریافت کند، از او می خواهیم که فوراً با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرد تا مرجوع شود. ما هزینه حمل و نقل محصول آسیب دیده یا معیوب را به خودمان پوشش می دهیم و در صورت لزوم، جایگزین یا بازپرداخت می کنیم.
محصولات نادرست:
در صورتی که مشتری محصول نادرستی دریافت کند، ما از آنها می خواهیم که فوراً با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرند تا بازگشت را آغاز کنند. ما هزینه ارسال محصول نادرست را به خودمان پوشش می دهیم و محصول صحیح را با هزینه خود برای مشتری ارسال می کنیم.
بازپرداخت:
پس از دریافت کالای مرجوعی و بررسی آن، بازپرداخت مشتری را بررسی خواهیم کرد. بازپرداخت به شکل اصلی پرداخت صادر می شود.
استثناها:
برخی از محصولات ممکن است مشمول شرایط ویژه بازگشت باشند. به عنوان مثال، ما ممکن است بازگرداندن اقلام فروش نهایی یا محصولات سفارشی را قبول نکنیم. اگر محصولی مشمول شرایط خاص مرجوعی باشد، این موضوع به وضوح در صفحه محصول درج خواهد شد.
فرآیند بازگشت:
برای شروع بازگشت، مشتریان می توانند با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرند. آنها دستورالعمل هایی را در مورد نحوه ادامه بازگشت خود به مشتری ارائه می دهند. پس از شروع بازگشت، مشتری مسئول ارسال محصول به ما خواهد بود. توصیه میکنیم که مشتریان از روش حمل و نقل استفاده کنند که ردیابی را فراهم میکند، زیرا نمیتوانیم مسئولیتی در قبال بازگشتهای گمشده یا تحویل نشده داشته باشیم.
ما میدانیم که گاهی اوقات همه چیز طبق برنامهریزی پیش نمیرود و میخواهیم فرآیند بازگشت را تا حد امکان برای مشتریانمان آسان کنیم. اگر در مورد خط مشی بازگشت ما سؤال یا نگرانی دارید، لطفاً در صفحه تماس با ما، یا تماس با تیم خدمات مشتریان ما تردید نکنید.
علاوه بر سیاست بازگشت، ما همچنین می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما از خرید خود رضایت کامل دارند. اگر مشتری به هر دلیلی از خرید خود راضی نباشد، میتواند با تیم خدمات مشتری ما تماس بگیرد و ما تمام تلاش خود را میکنیم تا راه حلی را پیدا کنیم که برای همه مناسب باشد.
ما همچنین می خواهیم به مشتریان خود یادآوری کنیم که سیاست بازگشت ما فقط برای خریدهایی که از طریق فروشگاه آنلاین اسمارت شاپ24 انجام می شود اعمال می شود. اگر مشتری محصولی را از یکی از شرکای خردهفروشی یا سایر فروشگاه های اینترنتی ما خریداری کرده باشد، باید مستقیماً با آن خردهفروش یا فروشگاه اینترنتی تماس بگیرد تا در مورد خط مشی بازگشت آنها جویا شود.
ما در تلاش هستیم تا تجربه خرید مثبتی را برای مشتریان خود فراهم کنیم و امیدواریم که سیاست بازگشت ما به دستیابی به آن کمک کند
.